delft-hull-op-de-fiets.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Voor mij is dit een dagboek van mijn fietsreis, en voor familie, vrienden en bekenden dé plaats om op de hoogte te blijven van alle belevenissen en ervaringen tijdens deze tocht. Het is dit keer een wat kortere fietsreis, ik schat 1400 km, en het is een deel van de Noordzee fietsronde. Ik vertrek vanuit Delft naar Calais (Frankrijk) en neem daar de veerboot naar Dover (Engeland). Van daaruit fiets ik in noordelijke richting langs de Engelse oostkust tot aan Kingston upon Hull. En van daaruit gaan er weer veerboten naar Rotterdam!

En natuurlijk ga ik weer op mijn vertrouwde Van Herwerden Road Master X Lady, pas 18 jaar jong!

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart kun je zien waar ik me bevind en waar ik ben geweest. Als je aan de rechterkant van het scherm klikt op "alle reisverhalen", kun je ze allemaal makkelijk terugvinden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je me volgt!

Hartelijke groet,

Tanja

Reacties

Reacties

Nicoline

Heel veel fietsplezier weer en goed drinken.

Paulien

Geniet ervan, Tanja! Mooie rit gewenst, met na vandaag goed fietsweer!

Ilka

Wat een superleuke reis ga je weer maken! Hel veel plezier en weinig tegenslag gewenst! Ik kijk nu al uit naar je verhalen. Succes!

Netty

Heel veel plezier en hopelijk goed fietsweer! Succes.

Magda

Goede reis en veel plezier. Geniet ervan.?‍♀️?

Mieke

Hele fijne reis en mooi weer!

Hetty

Happy Birthday! Have a great ride. I'll send you the specific trips we're looking at for May 2020 but you might not be able to access them until you return from this "little" trip. (: Egads, Tan, 1,400 km?! Klein? Veel plezier.

Karen Mette Dennis Nina

Veel plezier en groeten van ons allemaal!

Brenda

Mooie fietstocht! En ik blijf je volgen ??‍♂️

Trees

Weer een mooie fiets tocht gewenst

Denis en Marina

Hoi Tanja,
Heel fijne fietsvakantie en we blijven je volgen !

Netty

Ik vind het zo goed van jou! Mooie fietstocht en veel leuke ervaringen!

Denis en Marina

Hoi Tanja, je hebt tot nu toe al een mooie reis achter de rug ! Wij hebben 2 jaar geleden aan het Zwin gekampeerd, door de duinen gefietst en ook in Sluis geweest. Ook nog een dagje met de fiets naar België .Leuke reis verder en hopenlijk mooi weer. Groetjes!

Magda

Het is weer leuk om je zo te kunnen volgen en uit te zien naar het volgende verslag. Hopelijk wordt het beter fietsweer. Te warm is niet fijn maar teveel regen is evenmin prettig.
Geniet van het avontuur.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!